Sannah Helwah!


Assalamualaikum
Bismillahirrahmanirrahim =)

 

 

Last Saturday, it was my mom’s birthday!

7.7.61 – 7.7.12

Hehe. Saya selalu ingat umurnya 42 tahun. Umur ketika pemergian Papa ke rahmatullah. Rupanya sedar tak sedar usianya dah pun menginjak 51 tahun!

Wow!

Thanks for all those things that you have given for us. =)

oh, entri ini tak muat sekiranya saya nak tulis kesemuanya thankful saya kepada mama. Hek2. Saya dah pun tulis sebenarnya sebelum ini. Nah, cuba tekan link kat bawah ni :

Yang pertama.Yang kedua.

Kepada peminat setia blog saya tak payah klik la. Saya tahu kamu dah baca. =P

Okey, thats all for today! ^^

_____________________________________

Kita tangguh entri kita dengan sepotong ayat Al Quran :

Dan Kami (Allah) mewasiatkan kepada manusia terhadap kedua-dua orang ibu bapanya; ibunya telah mengandungnya dalam keadaan lemah yang bertambah-tambah, dan memeliharanya (menyusunya) dalam dua tahun.  Bersyukurlah kepada-Ku (Allah) dan kepada kedua-dua orang ibu bapa kamu, kepada-Ku (Allah) tempat kembali. 

Dan jika kedua-duanya memaksa kamu berbuat syirik (mempersekutukan) dengan Aku (Allah), yang tidak ada pengetahuan kamu tentang itu, maka janganlah kamu mentaati kedua-duanya, dan bergaullah dengan kedua-duanya di dunia secara baik Dan ikutilah jalan orang yang kembali kepada-Ku (Allah), kemudian kepada-Ku l(Allah) tempat kembali kamu, maka Aku (Allah) beritahukan kepada kamu apa yang kamu kerjakan. 

[ 31 : 14-15]

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s