Untuk dia. :)


Assalamualaikum w.b.t.

Bismillahirrahmanirrahim.

Keletihan akibat teramat tekun 'menembak' di dalam kelas.

Fuh, akhirnya dapat juga membuat lawatan di laman sendiri!
(sambil mengelap peluk yang kononnya ada)

Entah. Sudah jadi adat barangkali.
Mesti apabila sampai ke akhir sem, jadual kembali padat.

Test! Test! Pastu, VIVA! VIVA! hinggalah FINAL EXAM muncul memperlihatkan wajahnya. <–tersangat menakutkan bagi orang yang agak tidak rajin macam saya.

Maafkan saya.

Janji nak tules pasal ni [hanya tahu bila anda klik!]

Tapi, saya tak sempat.
Untuk mengarangnya pada hari ini.

Maafkan saya sekali lagi.
Maafkan lagi. Dan lagi maafkan saya.

Untuk dia,
Yang menantikan entri saya yang ‘akan datang..’,
Terus2kanlah penantian anda.

Untuk dia,
Yang sememangnya berkobar2 nak tahu apa kebenda isi dalam buku terbabit,
Teruskan kobaran anda.

Untuk dia,
Yang terlalu mengharapkan untuk entri itu di tulis jugak,
Teruskan harapan anda.

Dan ..

Untuk dia,
Yang sedang boring membaca asyek2 untuk dia, untuk dia ni,
Teruskan dengan kebosanan anda.

Sebab entri ini sebenarnya entah apa2.
Haha. <– gelak orang stress.

Okey. InsyaAllah, suatu hari nanti.
Saya akan tules jua.

Tunggulah.
Nantikanlah.
Harapkanlah.

dan ..

BOSANlah dengan entri yang agak merapu kali ini. =p

_____________________________________________________________

Bicara saya yang tengah merapu :

‘Sesungguhnya kekreatifan itu bukanlah bakat terpendam. Ia hanyalah sifat manuisa yang hampir terpadam!’

Leave a Reply

